تهدیدها و تحریم های غرب پیشرفت های علمی ایران را سرعت بخشیده است
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا از مالزی، این پایگاه خبری در ادامه گزارش خود آورده است: در حالی كه آمریكا تلاش می كند جامعه جهانی را متقاعد سازد تا تحریم های سنگینی بر ایران تحمیل كنند، رییس جمهوری ایران در روز 22 بهمن از جدیدترین و مهم ترین دستاوردهای هسته ای این كشور خبر داد كه قرار است به زودی اعلام شود.

این پایگاه خبری در گزارش خود با اشاره به اینكه ایران در سی و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای جدید هسته ای اش خود را رونمایی می كند، نوشت: به رغم تحریم های اعمال شده از سوی غرب ایران توانسته است مسیر پیشرفت های خود را ادامه دهد.

پایگاه خبری حزب اسلامی مالزی در ادامه به نقل از احمدی نژاد نوشت: جهان شاهد آن است كه قدرت های سلطه گر از هر ابزاری استفاده می كنند تا مانع از پیشرفت هسته ای ایران شوند.

حزب اسلامی مالزی در پایگاه خبری خود به نقل از رییس جمهوری اسلامی ایران نوشت: به رغم فشارها، ایران نه تنها اكنون هسته ای شده بلكه در تامین بخش عمده ای از نیازهای خود در این زمینه نیز به موفقیت هایی دست یافته است.

این پایگاه خبری در گزارش خود می نویسد: تحریم های غرب و تهدیدهای مكرر ایران به حمله نظامی با هدف متقاعد كردن این كشور برای توقف برنامه هسته ای خود، تاكنون نتیجه ای نداشته است.

ایران بارها اتهامات درباره نظامی بودن برنامه هسته ای اش را رد كرده و بر حق خود به عنوان عضو ان پی تی در استفاده صلح آمیز از این انرژی تاكید كرده است.

آساق**335**1597





:: برچسب‌ها: روز , برف ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: